skip to Main Content

Een antwoord op al jouw veelgestelde vragen

Om bezoekers van Luchtbehandelingstore.nl zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Klik op de vraag om het antwoord te lezen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via het contactformulier. Ons team beantwoordt jouw vraag zo snel mogelijk. Ook kun je Luchtbehandelingstore.nl telefonisch bereiken via +31 (0)75 641 5108.

Jouw veiligheid staat voor Luchtbehandelingstore.nl voorop. Daarom beschikken we over beveiligde servers en werken we dagelijks aan een optimale beveiliging van onze website en webshop.

Daarnaast is onze webshop versleuteld via een SSL-certificaat. Dit betekent dat informatie over jouw adresgegevens en bestelling wordt afgeschermd van de buitenwereld. Betalingen worden verricht in de beveiligde omgeving van jouw eigen bank.

Het is niet verplicht om een account aan te maken op Luchtbehandelingstore.nl, wél handig. Maak je een account aan, dan worden jouw inlog- en bestelgegevens automatisch getoond bij het inloggen op onze website. Zeker wanneer je vaker producten bestelt in onze webshop, scheelt dit veel tijd. Je hoeft je gegevens namelijk niet zelf in te vullen, dat doen wij voor je.

Is jouw product op voorraad en ontvangen wij jouw betaling op werkdagen voor 17.00 uur? Dan verwerken en verzenden wij jouw pakket nog dezelfde dag. In dat geval duurt het één a twee werkdagen voordat je je bestelling in huis hebt. Is jouw product niet op voorraad? Dan word je hier zo snel mogelijk over geïnformeerd. Over het algemeen bedraagt de levertijd in dat geval twee tot vier werkdagen.

Ontvangen we jouw betaling op zaterdag voor 14.00 uur? Dan is de kans groot dat je jouw pakket op maandag ontvangt. Helaas kunnen we dit niet garanderen. Dit is namelijk afhankelijk van de drukte bij PostNL op maandag. Omdat wij dit niet van tevoren kunnen inschatten, is Luchtbehandelingstore.nl niet verantwoordelijk voor enige vertraging, veroorzaakt door PostNL.

Daarnaast bezorgt PostNL niet op zondag!

Ja, Luchtbehandelingstore.nl.nl is geverifieerd door Stichting Webwinkelkeur. Webwinkelkeur.nl is het meest complete, onafhankelijke keurmerk voor webwinkels. Webshops mogen pas na een strenge controle aansluiten bij het keurmerk, dat consumenten extra zekerheid biedt bij het doen van een online aankoop. Voor het keurmerk zijn, naast een vertrouwde service, ruime voorwaarden en klantvriendelijkheid, de onafhankelijke klantbeoordelingen van groot belang. Zo wordt onder meer scherp gelet op de voorwaarden op het gebied van ruilen, retourneren en garantie en kun je als klant rekenen op bemiddeling in het geval van een geschil.

Jouw bestelling in de webshop van Luchtbehandelingstore.nl kun je, als dat je voorkeur heeft, zelf afhalen op onze afhaallocatie. Je kunt jouw bestelling zowel contant als per pin betalen op locatie. Geef bij het plaatsen van een online bestelling aan dat je het product zelf komt afhalen en maak een keuze tussen direct online betalen of betalen op het moment dat je jouw bestelling afhaalt. Nadat je bestelling bevestigd is nemen we jouw bestelling in behandeling. Je ontvangt bericht op het moment dat jouw bestelling klaar ligt. Let op: we werken op afspraak, het is dus niet mogelijk om ons zonder afspraak te bezoeken. Belangrijk om te weten is dat Luchtbehandelingstore.nl een afhaallocatie is en niet over een fysieke winkellocatie voor de verkoop van producten beschikt.

Als klant van Luchtbehandelingstore.nl bepaal je zelf hoe je jouw bestelling betaalt. We bieden namelijk verschillende betaalmethodes aan. Je kunt in onze webshop onder meer betalen via iDeal, PayPal en overschrijving. Ook bieden we diverse internationale betaalmethodes aan. Deze diensten worden mede mogelijk gemaakt door Mollie, de payment service provider van Luchtbehandelingstore.nl.

Elke bestelling die je plaatst bij Luchtbehandelingstore.nl wordt standaard verzekerd verzonden via PostNL en we verpakken jouw pakket zorgvuldig en discreet. Ook ontvang je een track-en-trace-code, zodat je de status van jouw bestelling zelf kunt opvragen en jouw bestelling op de voet kunt volgen.

Nadat je bestelling geplaatst en bevestigd is bij Luchtbehandelingstore.nl, nemen we jouw bestelling in behandeling. Is jouw product op voorraad en ontvangen we jouw betaling op werkdagen voor 17.00 uur? Dan verwerken we de bestelling dezelfde dag nog. Is jouw product niet op voorraad? Dan kan hier een bepaalde levertijd voor staan. Nadat wij het pakket hebben aangemeld bij PostNL ontvang je een track-en-trace-code. Met deze code kun je jouw bestelling volgen.

Wil je jouw bestelling annuleren of wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met Luchtbehandelingstore.nl op via het contactformulier of +31 (0)75 641 5108.

Wil je jouw bestelling retourneren? Lees dan onze ruil- en garantievoorwaarden op de pagina ruilen of retourneren.

Producten die je koopt in onze webwinkel kun je ruilen of retourneren door jouw bestelling retour te zenden naar:

Tuinbouw Zaanstad
Vaartdijk 57
1566 PR Assendelft

Let op: we accepteren alleen onbeschadigde en ongeopende producten, voorzien van originele etiketten, labels en een volledig ingevuld retourformulier. Het retourformulier is noodzakelijk om jouw bestelling te kunnen achterhalen. Belangrijk om te weten is dat de kosten en het risico met betrekking tot een retourzending voor eigen rekening zijn.

Ook is het mogelijk jouw bestelling op afspraak retour te brengen bij onze afhaallocatie. Voor het maken van een afspraak kun je contact opnemen via het contactformulier. Onze klantenservice is ook te bereiken via +31 (0)75 641 5108. Onze medewerkers helpen je graag bij het kiezen van een nieuw product of vervangend artikel. Heb je een klacht? Dan zoeken we samen met jou naar een passende oplossing. Op de pagina ruilen of retourneren vind je alle informatie en voorwaarden rondom het ruilen of retourneren van producten.

Heb je vragen over je bestelling of wil je meer weten over onze producten? Stuur dan een e-mail naar info@tuinbouwzaanstad.nl. Ook kun je contact opnemen via het contactformulier. Daarnaast is onze klantenservice in dringende gevallen telefonisch te bereiken via +31(0)75 641 5108.

Luchtbehandelingstore.nl besteedt veel aandacht aan haar assortiment. Het spreekt voor zich dat we er alles aan doen om jouw product in topconditie bij je aan te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht twee maanden na het constateren van een gebrek ons hiervan op de hoogte te stellen. Valt het gebrek binnen de fabrieksgarantie? Dan dragen wij kosteloos zorg voor reparatie, vervanging of een andere, passende oplossing. Op de pagina garantie en klachten lees je meer informatie over onze garantievoorwaarden.

Om je een goed, duidelijk en overzichtelijk beeld te geven van de verzendkosten van jouw bestelling, hebben we de verzendkosten hieronder voor je in een tabel gezet. Voor bestellingen zwaarder dan 180 kilo worden de verzendkosten in overleg berekend.

Heb je een klacht? Dan vragen we je deze bij ons te melden via info@tuinbouwzaanstad.nl of gebruik te maken van het contactformulier. Samen zoeken we naar een oplossing. Ben je ondanks onze inspanningen niet tevreden met de geboden oplossing? Dan is het mogelijk je klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Ook is het mogelijk jouw klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Op de pagina garantie en klachten lees je hoe wij er alles aan doen om jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Close search
Back To Top